Немає опису редагування
Немає опису редагування
 
(Не показані 2 проміжні версії цього користувача)
Рядок 1: Рядок 1:
local p = {}
-- This module will handle the shuffling and display of random players.
 
local p = {} -- Define a table to hold your module's functions


function p.showRandomPlayers(frame)
function p.showRandomPlayers(frame)
     -- List of players provided
    math.randomseed(os.time())  -- Seed the random number generator
 
     -- List of players
     local players = {
     local players = {
         "Індиго", "Адамант", "Алоха", "Аріель", "Берлін", "Бетмен", "Браун", "В", "ВВ",
         "Індиго", "Адамант", "Алоха", "Аріель", "Берлін", "Бетмен", "Браун", "ВВ",
         "Дантес", "Демон", "Джордж", "Доктор Хаус", "Доктор Ямато", "Емесай", "ЕХС", "Кексік",
         "Дантес", "Демон", "Джордж", "Доктор Хаус", "Доктор Ямато", "Емесай", "ЕХС", "Кексік",
         "Керміт", "Клайд", "Клей", "Комар", "Лемур", "Містер Тен", "Малена", "Мальвінка",  
         "Керміт", "Клайд", "Клей", "Комар", "Лемур", "Містер Тен", "Малена", "Мальвінка",  
Рядок 11: Рядок 15:
     }
     }
      
      
     -- Shuffling the list to randomize
     -- Shuffle players
     for i = #players, 2, -1 do
     for i = #players, 2, -1 do
         local j = math.random(i)
         local j = math.random(i)
Рядок 17: Рядок 21:
     end
     end


     -- Selecting the first four players after shuffling
     -- Collect the first four players
     local output = {}
     local output = {}
     for i = 1, math.min(4, #players) do
     for i = 1, 4 do
         table.insert(output, string.format('<p>[[%s|%s]]</p>', players[i], players[i]))
         table.insert(output, string.format('<p>[[%s|%s]]</p>', players[i], players[i]))
     end
     end
Рядок 26: Рядок 30:
end
end


return p
return p -- Return the table to make its functions accessible to other modules

Поточна версія на 21:15, 22 квітня 2024

Документацію для цього модуля можна створити у Модуль:RandomMembers/документація

-- This module will handle the shuffling and display of random players.

local p = {}  -- Define a table to hold your module's functions

function p.showRandomPlayers(frame)
    math.randomseed(os.time())  -- Seed the random number generator

    -- List of players
    local players = {
        "Індиго", "Адамант", "Алоха", "Аріель", "Берлін", "Бетмен", "Браун", "ВВ",
        "Дантес", "Демон", "Джордж", "Доктор Хаус", "Доктор Ямато", "Емесай", "ЕХС", "Кексік",
        "Керміт", "Клайд", "Клей", "Комар", "Лемур", "Містер Тен", "Малена", "Мальвінка", 
        "Маска", "Мері", "Механік", "Ніколетта", "Оттерія", "Расм", "Сімон", "Справа", 
        "Тайєр", "Тян", "Фавер", "Фаза", "Фейт", "Хантер", "Хоррорчік", "Шостік"
    }
    
    -- Shuffle players
    for i = #players, 2, -1 do
        local j = math.random(i)
        players[i], players[j] = players[j], players[i]
    end

    -- Collect the first four players
    local output = {}
    for i = 1, 4 do
        table.insert(output, string.format('<p>[[%s|%s]]</p>', players[i], players[i]))
    end

    return table.concat(output, "\n")
end

return p  -- Return the table to make its functions accessible to other modules